Why salad? Τι θες σαλάτα από τη ζωή μου?

a_dyd100013121Γιατί όλοι μας τριβελίζουν τα αυτιά ότι πρέπει να τρώμε σαλάτες και να κάνουμε πιο “πράσινο” το γεύμα μας? Καταρχάς τι θέλουν από την ζωή μας? Και κατά δεύτερον γιατί είναι τόσο σημαντική η σαλάτα στην διατροφή μας?

 Ας ξεκινήσουμε με τα βασικάapple,girl,illustration,vintage,1960s,child-703cac36c22eef6277953439c794f3d8_h

check_mark_symbol_clip_art_11252Όπως λέει και  η γιαγιά μου “μια σαλάτα την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα” (ή μήπως λέει ένα μήλο; ). Μα είναι αλήθεια ότι ο γιατρός “θα κάνει πέρα” μπροστά στις φυτικές ίνες της σαλάτας. Οι φυτικές ίνες περιλαμβάνουν μη αμυλούχους πολυσακχαρίτες, ολιγοσακχαρίτες  μπλα μπλα μπλα και τα σχετικά καλά, και αυτό που μας ενδιαφέρει να βάλουμε καλά στο μυαλό μας είναι ότι βοηθάνε δραστικά στο πρόβλημα της δυσκοιλιότητας, από το οποίο υποφέρει  μεγάλος αριθμός ανθρώπων (έρευνες μιλάνε για ποσοστό 90%)  κυρίως λόγω έντονου stress. Eσύ λοιπόν που γνωρίζεις καλά τι πάει να πει άγχος και stress πιάσε ένα μαρούλι, πλύντο και αποτελείωσέ το μέχρι το τέλος του άρθρου αυτού.

check_mark_symbol_clip_art_11252Στη Βιολογία στο σχολείο είχαν τρελαθεί οι καθηγητές να μας λένε και να μας ξαναλένda6daa113bcb735f2aec9e4c90a8a1d1ε ότι η χλωροφύλλη είναι αυτή που δίνει το πράσινο χρώμα σχεδόν σε όλα τα φυτά, αλλά ξέχασαν να μας τονίσουν πόσο σημαντική είναι η πρόσληψή της. Κι αυτό γιατί είναι πλούσια σε μαγνήσιο. Τι σχέση έχει αυτό με το άρθρο? ΤΕΡΑΣΤΙΑ! Ας κάνουμε και λίγες εξισώσεις: Η πράσινη σαλάτα ισούται με μπόλικο μαγνήσιο το οποίο ισούται με ισχυρά οστά, δυνατούς σκελετικούς μύες, διατήρηση φυσιολογικής αρτηριακής πίεσης, διευκόλυνση απορρόφησης ασβεστίου. Επομένως, προσθέτοντας πράσινο στην διατροφή μας προσθέτουμε παράλληλα και χρώμα στην ζωή μας, γινόμαστε πιο δυνατοί και πιο ανθεκτικοί, όπως τα κορίτσια στην φωτογραφία. Άντρες μην περιμένετε, αυτά ισχύουν το ίδιο και για σας.tile_vintage_kitchen_cook_retro_stylish_lady_chef-rf593aeeba0fb4e1ab50899e697191e58_agtk1_8byvr_324

check_mark_symbol_clip_art_11252 Εκτός από όλα αυτά η σαλάτα είναι ένα σούπερ αντιοξειδωτικό πιάτο με πολλές βιταμίνες και πολλά θρεπτικά συστατικά. Μόνο αν δούμε τι προσφέρει η ντομάτα αρκεί, καθώς όχι μόνο έχει λίγες θερμίδες αλλά είναι και πλούσια πηγή βιταμίνης C. Επιπλέον η ντομάτα περιέχει λυκοπένιο το οποίο συμβάλλει σημαντικά στη μείωση του κινδύνου εμφάνισης καρκίνου του προστάτη.

check_mark_symbol_clip_art_11252 Η καθημερινή κατανάλωση μιας σαλάτας σε συνδback-view-of-chubby-girl-wearing-panties-weighing-herselfυασμό με το κυρίως γεύμα είναι το νούμερο ένα για την διατήρηση της σιλουέτας ή για αδυνάτισμα. Και για αυτό ευθύνονται αυτές οι φανταστικές φυτικές ίνες που υπάρχουν σε αφθονία στην σαλάτα και σε φρούτα, καθώς όχι μόνο βελτιώνουν τη λειτουργία του εντέρου αλλά δημιουργούν το αίσθημα του κορεσμού πιο εύκολα.ΠΡΟΣΟΧΉ δεν προτείνεται η πρόσληψη μόνο σαλάτας για κυρίως γεύμα καθώς αυτό μπορεί να οδηγήσει σε αντίθετα προσδοκώμενα αποτελέσματα!

Τώρα λοιπόν που γνωρίζετε όλα αυτά, ήρθε η ώρα να βοσκήσετε!

Keep it balanced with resalad!

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s